سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | Tue 21 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۶:۱۲:۱۶

کشتی ویانا در بندر جدید آکتائو پهلو گرفت

باشگاه خبری فراساحل: مدیر عامل کشتیرانی دریای خزر از افتتاح رسمی بندر جدید آکتائو با پهلو گیری کشتی ویانا خبر داد. مهندس علی اکبرغنجی گفت: بندر جدید آکتائو از سوی سرمایه گذاران بخش خصوصی قزاقستان تاسیس و با پهلوگیری کشتی ویانا متعلق به کشتیرانی دریای خزر، بصورت رسمی افتتاح شد.  وی افزود: در حال حاضر با ساخت سیلوهای غلات در بندرآکتائو سه پست اسکله این بندر آماده بهره برداری است. مدیر عامل کشتیرانی دریای خزر با اشاره به اینکه اولین کشتی کشتیرانی دریای خزر به نام "پرین" خرداد ماه سال جاری بصورت آزمایشی در بندر آکتائو پهلو گرفت گفت: روز گذشته با پهلوگیری کشتی "ویانا" این بندر با حضور سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آکتائو، نماینده کشتیرانی دریای خزر و معاون استاندار استان مانگستائو بصورت رسمی افتتاح شد.

غنجی با اشاره به تعداد پست اسکله‌های بندر جدید تصریح کرد: در آینده تعداد پست اسکله‌های این بندر به بیش از شش پست اسکله توسعه می‌یابد و همچنین این بندر دارای محدوده پسکرانه بسیار بیشتر نسبت به بنادر دیگر آکتائو است. وی در پایان افزود: دراین بندر که با تکنولوژی جدید ساخته شده است انواع بارها از جمله بار فله، گندم، جنرال کارگو تخلیه و بارگیری می‌شود. شایان ذکر است کشتی ویانا با ظرفیت 3800تن ظرفیت، برای بارگیری در این بندر پهلو گرفته است.



  کد خبر : 2354
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :